miércoles, 3 de abril de 2013

PREMIO VERSÁTILE BLOGGER

QUE ILUSIÓN¡¡¡ outra noticia especial¡¡¡, as compañeiras e orientadoras, Mónica Díz no seu blog Orienta  e Natalia Longo dende o seu blog Orientacioncondesa acaban de conceder a este blog o premio  VERSÁTILE BLOGGER  xunto con 10 compañeiros mais.
As normas deste simbólico sinalan que teño que contar algo persoal e conceder o premio a outros10 blogs.

Non é facil falar dun mesmo pero unha das cousas que me gusta facer e compartir e aprender.  Este o motivo do blog.  O traballo de orientadora educativa resultame estimulante, sorprendente e motivador.

Seguindo o obxectivo do premio, algúns dos meus blogs favoritos son os seguintes:  -Dou a miña felicitación a os que os administran con paciencia e sabiduría-. Son todos os que están, anque no están todos os que son:  só 10, que poden levar a cabo a misma acción, propagando a iniciativa.
1º Os blogs do meu cole
Juego de palabras
A Pega Rabilonga
Sociais CPI de Panxón
Inglés Primaria
Inglés Secundaria
e por suposto non me esquezo do blog PequesEso, esforzo colaborativo do alumnado de 1º de ESO na Materia de lingua Castelá e os tartarugas de 5 anos da escola deEducación Infantil de Dunas.

2º Blogs de Orientación
Con O de orientación
Orientación Los Pedroches
Departamento de Orientación Quiroga
El Orientador de Guardia

No hay comentarios:

Publicar un comentario