Normativización de instrumentos para a DETECCIÓN E IDENTIFICACIÓN DAS NECESIDADES EDUCATIVAS DO ALUMNADO CON TRASTORNO POR DÉFICIT DE ATENCIÓN CON O SEN HIPERACTIVIDAD (TDAH) O ALUMNADO CON DIFICULTADES ESPECÍFICAS DE APRENDIZAJE (DEA)", publicado pola Consellería de Educación do Goberno de Canarias, proporcionanos unha serie de instrumentos que podemos utilizar para a identificación das necesidades educativas do alumnado con trastorno por déficit de atención con ou sen hiperactividade (TDAH) e con dificultades específicas de aprendizaxe (DEA: dislexia, disgrafía, discalculia e dificultade específica de aprendizaxe da linguaxe oral) co obxectivo de dar a mellor resposta educativa adaptada ás características e necesidades destes nenos/as.
Departamento de Orientación.
viernes, 12 de abril de 2013
MANUAL PARA A IDENTIFICACIÓN DE NECESIDADES EDUCATIVAS TDA-H e DEA
Etiquetas:
ATENCIÓN A DIVERSIDADE,
Avaliación Psicopedagóxica,
Guías e Manuais,
TDA-H
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario