martes, 15 de marzo de 2011

ENTRENAMENTO DA VELOCIDADE LECTORA


No marco da convocatoria de Materiais Educativos Dixtais un grupo de mestres/as, do Centro de Profesores e Recursos de Mérida elaboraron este interesante recurso. Tratase da aplicación Entrenamento da Velocidade Lectora que ten por obxectivo desenvolver esta destreza no alumnado que afronta a aprendizaxe da lectura.

O programa consta de:


1. Series de palabras.Monosílabas:


2 series de 100 palabras cada unha (200).

Bisílabas: 18 series de 125 palabras cada unha (2250).

Trisílabas: 25 series de 125 palabras cada una (3125).

Cuatrisílabas: 14 series de 125 palabras cada unha (1750).

Polisílabas: 7 series de 125 palabras cada unha (875).


2. Series pares de palabras: 4 series de 125 pares cada unha.


3. Series de frases: 3 series de 125 frases cada unha.


4. Series para o aprendizaxe de determinados coñecementos:


A. Coñecemento do Medio:


Comunidades e provincias españolas: 1 Serie (todas).

Países de Europa: 1 Serie (todos).

Países de Asia: 1 Serie (todos).

Países de África: 1 Serie (todos).

Países de Asia: 1 Serie (todos).

Países de América: 1 Serie (todos).


B. Área de Lingua:


Palabras invariables: 3 Series de 125 (375 palabras invariables).

Verbos:Primeira Conxugación: 30 series (cada serie é un verbo conxugado en todos os seus tempos e formas).

Segunda Conxugación: 30 series (cada serie é un verbo conxugado en todos os seus tempos e formas).

Terceira Conxugación: 30 series (cada serie é un verbo conxugado en todos os seus tempos e formas).


5. Literatura en Lingua Castela:


Contos infantis: 200 Series (200 contos).

EL Lazarillo de Tormes: 8 Series (Prólogo mais os 7 Tratados).

El buscón de Quevedo:

Libro Primeiro: 7 Series (7 capítulos).

Libro Segundo: 5 Series (5 capítulos).

Libro Terceiro: 10 Series (10 capítulos).

Artículos. Mariano José de Larra: 15 series (15 artículos).

Don Quijote de la Mancha:

Primeira Parte: 53 Series (Preliminares mais 52 capítulos).

Segunda Parte: 75 Series (Preliminares mais 74 capítulos).

No hay comentarios:

Publicar un comentario