J. Pazos, J. M. Jiménez, M. Espert e N. Fuchs; UdS
Junta de Andalucía, 2014 (presentada o 15/05/15)
"... esta guía pretende ser un instrumento de axuda para o profesorado (...) abórdase a comunicación entre o centro educativo e a familia, ou o centro residencial. Esta comunicación, máis alá do necesario intercambio de información é especialmente relevante para aqueles casos en que a abordaxe dun problema ou situación conflitiva require de estratexias educativas comúns e coherentes a desenvolver tanto no ámbito familiar como educativo"
CONTIDO
- De quen trata esta guía?
- Algunhas historias representativas.
- Obxectivos desta guía
- As medidas de protección da infancia
- Entendendo os nenos e nenas do sistema de protección
- Capacidades e potencialidades.
- Problemas e dificultades.
- As expectativas das persoas adultas.
- O seu desenvolvemento e adaptación.
- O delicado manexo da información confidencial.
- Avaliación psicopedagóxica e decisión sobre escolarización.
- Ante a diversidade familiar.
- Uso da linguaxe
- O seu desenvolvemento e adaptación.
- A necesaria resposta dende o ámbito educativo.
- O delicado manexo da información confidencial.
- Avaliación psicopedagóxica e decisión sobre escolarización.
- Ante a diversidade familiar.
- Uso da linguaxe
- Ante os moi diferentes.
- Problemas de atención, impulsividade e hiperactividade.
- Acollemento familiar.
- Acollemento residencial.
- A imprescindible orientación familia ou centro residencial e escola: comunicación necesaria
- Algunhas cuestións máis a fondo.
- Problemas de atención, impulsividade e hiperactividade.
- Lecturas recomendadas.
- Acollemento familiar.
- Acollemento residencial.
- Guías e material de traballo.
Grazas por compartila, Pastora. Por desgraza é unha situación que cada vez dase máis a miúdo. Unha aperta.
ResponderEliminar